söndag 1 februari 2009

Är det här bra eller?

Pinsamhetens spektra!

Jag har förevigat ett felslag bland alla knappar på tangentbordet. I rubriken dessutom där man kan se på Dn.se artikel om hur staten vill styra produktion av radioprogrammen i framtiden. Min stavning till Regeringen blev fel och går inte att ändra. Förödande för mig tycker jag just nu när jag uppmärksammade det.

Till viktigare saker kan jag läsa på Hax om Hollands förslag om styrandet av barnskapandet bland vissa föräldrar. Hur bra är det egentligen?

Jag har sett en grymt bra producerad serie som visades på SVT. Jonas Gardel:s serie "De halvt dolda", gav en mycket bra bild hur verkligheten kan vara. Och speciellt en grund till varför ungdomar slår sönder något som en busskur eller en annan människa. De som inte har sett serien bör se den för det jag upplevde när jag såg serien, kändes för mig som verkligt. För en gångs skull var det inte bara fiction.


taggar:, ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Minima 4 coloum Blogger Template by Beloon-Online.
Simplicity Edited by Ipiet's Template